Optimální řešení pro vaši společnost

Bezpečnost je malá investice pro bohatou budoucnost



Služby

Naše služby v oblasti BOZP, PO

Poskytujeme kdekoliv po celé České republice.


  • Jednorázová služba: Zpracování dokumentace BOZP, PO

    Při objednání služby je cena za zpracování sjednána dle daného rozsahu vypracování dokumentace firmy. Vždy je pro vás vytvořena cenová nabídka na poptávanou službu, kde je stanovena cena a ta je po Vašem odsouhlasení konečná. Nejsou Vám pak dále účtovány žádné další poplatky, cestovné atd. Další změny (jakákoliv změna v zákonech, přepracování dokumentace, atd), školení, prověrky a atd. jsou účtovány zvlášť.

    Každá z nabízených služeb jde objednat samostatně.


  • Měsíční paušální poplatek za komplexní služby BOZP, PO

    Tuto formu spolupráce doporučujeme, a to z důvodů, že Vám tato služba zajistí kompletní služby a pokryje všechny vaše i zákonné požadavky a ušetří Vám čas a hlavně peníze. Jedná se prakticky o správu firmy v těchto oblastech komplexním zajišťováním služeb v oblasti BOZP.

    Vzhledem k širokému spektru činností vykonávaných v této oblasti se skladba cen za poskytované služby stanovuje až po vstupní kontrole. Cena se pak odvíjí od druhu provozovaných činností, konkretizace požadavků, druhu objektů a dosavadní úrovně a způsobu zabezpečení BOZP ve firmě. Výše tohoto poplatku je odvozena od objemu vykonávaných prací vyplývajících z druhu objektu, provozovaných činností a počtu zaměstnanců.


    Základní služba

    Poradenství, aktualizace všech dokumentů dle platné legislativy, osoba odborně způsobilá k dispozici na telefonu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

    Vždy najdeme optimální řešení pro vaši společnost!

    Navštívíme vás a navrhneme řešení přesně pro vaši společnost "na míru". Způsob financování služeb záleží pouze na vašem rozhodnutí.

    paušální platba za předem definovaný balíček služeb

    jednorázové platby za jednotlivé úkony

    plus hodinová sazba za mimořádné služby, samozřejmě dle předem odsouhlaseného rozsahu služeb



Činnosti v rámci objednané paušální služby obsahují:

Každá z nabízených služeb jde objednat samostatně.



Zavedení a udržování systému BOZP

  • Dokumentace BOZP

    Zpracování dokumentace a aktualizace dokumentace (Směrnice, Místní provozní bezpečnostní předpisy aj.). Dodání tiskopisů.


  • Identifikace rizik

    Identifikace a hodnocení rizik, návrh opatření k jejich minimalizaci v souladu s požadavky právních předpisů. Návrh OOPP dle identifikovaných rizik.


  • Šetření pracovních úrazů

    Šetření příčin a okolností pracovního úrazu. Asistence při jednání s orgány státní správy. Návrh opatření proti opakování pracovního úrazu. Pomoc při plnění povinností s evidencí hlášení a zasílání záznamů o úrazů.


  • Audit BOZP

    Nezávislé ověření stavu bezpečnosti práce na pracovišti z hlediska legislativy. Navržení nápravných opatření včetně konzultací při jejich aplikaci.


  • Kontrolní činnost

    Průběžná kontrola dodržování zásad BOZP zaměstnancem i zaměstnavatelem na pracovišti. Upozorňování na zjištěné nedostatky a návrh nápravných opatření. Roční prověrky BOZP na pracovišti.


  • Jednání – státní správa

    Poradenství a asistence při jednání s orgány státní správy: policie ČR, oblastní inspektoráty práce, krajské hygienické stanice.





Zavedení a udržování systému PO

  • Začlenění činností

    Začlenění provozovaných činností podle požárního nebezpečí v souladu s požadavky právních předpisů v oblasti požární ochrany.


  • Kontrolní činnost PO

    Provádění preventivních požárních prohlídek. Průběžná kontrola dodržování zásad PO zaměstnancem i zaměstnavatelem na pracovišti. Upozorňování na zjištěné nedostatky a návrh nápravných opatření.


  • Audit PO

    Nezávislé ověření stavu PO na pracovišti z hlediska legislativy. Navržení nápravných opatření včetně konzultací při jejich aplikaci.


  • Školení a odborná příprava

    Školení zaměstnanců a vedoucích zaměstnanců. Odborná příprava zaměstnanců zařazených do preventivních požárních hlídek. Odborná příprava preventistů.


  • Zpracování a aktualizace dokumentace PO

    Dokumentací požární ochrany se stanovují podmínky požární bezpečnosti provozovaných činností a prokazuje se plnění některých povinností stanovených předpisy o požární ochraně.

    Dokumentaci požární ochrany Vám vypracujeme na míru, podle aktuálních právních předpisů.


  • Jednání – státní správa

    Poradenství a asistence při jednání s orgány státní správy: policie ČR, oblastní inspektoráty práce, krajské hygienické stanice.





Výkon činnosti koordinátora BOZP

ve fázi přípravy stavby a realizace stavby

  • Oznámení o zahájení prací

    Koordinátor BOZP Vám zpracuje oznámení o zahájení prací pro OIP – Oblastní inspektorát práce dle místa stavby. Plán BOZP. Oznámení o zahájení prací.


  • Rizika a opatření

    Informování zhotovitelů o bezpečnostních a zdravotních rizicích na staveništi. Poradenská činnost a konzultace k minimalizaci rizik. Návrhy preventivních opatření. Plán BOZP. Oznámení o zahájení prací.


  • Koordinace

    Koordinace v přípravné a realizační fázi stavby. Zajištění časového a prostorového souladu prací na staveništi i přilehlého provozu. Koordinace na staveništi a návrhy koordinačních opatření při současně prováděných pracích.


  • Kontrolní činnost

    Provádění kontrol staveniště včetně návrhů opatření a řešení. Provádění kontrol dodržování plánu BOZP. Kontroly zabezpečení obvodu staveniště včetně vstupů a vjezdů. Provádění kontrol právnických a fyzických osob na staveništi. Provádění záznamů o zjištěném stavu včetně fotodokumentace.


  • Kontrolní dny

    Koordinátor BOZP organizuje a vede kontrolní dny k dodržování plánu a BOZP na staveništi. Účastní se porad vedení stavby, koordinačních porad stavby a kontrolních dnů zadavatele stavby. Upozorňuje zhotovitele na nedostatky v uplatňování požadavků na BOZP.


  • Jednání – státní správa

    Koordinátor BOZP Vám poskytne poradenství při jednání s orgány státní správy v rámci BOZP a PO na staveništi.


 V Aristotelově díle Metafyzika, je uveden citát: „Celek je víc než souhrn jeho částí.“

Na problematiku BOZP a PO je nutné nahlížet obdobně. 



Ceník

Ceník jednotlivých služeb

Bezpečnost není drahá. Je k nezaplacení.

  • Poradenská činnost

    Potřebujete poradit s výběrem vhodných OOPP, pracovním postupem, kategorizací prací, prevencí rizik nebo zkonzultovat nějaký uvažovaný záměr z pohledu bezpečnosti práce, požární ochrany? Jsme samozřejmě ochotni pomoci Vám při kontrole ze stran státních úřadů nebo třetích stran při auditech.

    Cena za započatou hodinu odborné konzultace je 845,- Kč.


  • Bezpečnost a ochrana zdraví při práci

  • Zpracování dokumentace

    Dokumentace je souhrn směrnic, nařízení a vnitřních předpisů firmy, vytváří se pro konkrétní provoz, pracovní úsek. Dokumentaci BOZP Vám vypracujeme na míru podle aktuálních právních předpisů.

    Dokumentace bezpečnosti a ochrany zdraví při práci je tvořena:

    základní směrnice BOZP

    návrh kategorizace prací a pracovnělékařské služby

    vybraná, posouzená a zhodnocená rizika

    podmínky poskytování osobních ochranných pracovních prostředků, mycích, čistících a desinfekčních prostředků

    školící směrnice

    traumatologický plán

    zásady chování při nouzových a havarijních situacích

    seznámení s obsluhou

    místní řád skladu

    dopravně provozní řád

    nakládání s nebezpečnými chemickými látkami a směsmi

    používání elektrických spotřebičů

    organizační pokyny k provozování dopravy

    provozní bezpečnostní předpisy

    systém bezpečnosti práce pro zdvihací zařízení

    interní příkazy

    kniha úrazů

    Zavedení systému se průměrně pohybuje v rozpětí 8.000,- Kč a 25.000,- Kč.
    Nelze dopředu přesně stanovit. Vždy je přihlíženo k požadavkům objednatele, charakteru a potřebám pracoviště.

  • Školení BOZP / zaměstnanci

    Každý zaměstnanec musí být pro splnění výše uvedené zákonné povinnosti proškolen mj. před nástupem na pracoviště a dále v nastavené periodě. Obsah školení je dán osnovou školení tvořenou zaměstnavatelem, kterou jsme schopni navrhnout.
    Při vzniku pracovního úrazu nebo nemoci z povolání u neproškoleného zaměstnance vzniká nedodržení důležité povinnosti na straně zaměstnavatele.
    Školení vedoucích pracovníků má částečně jiný obsah v porovnání se školením řadových zaměstnanců.

    Školení zaměstnanců provádíme v ceně od 220,- Kč /osobu.

  • Školení BOZP vedoucí pracovník

    Dle zákoníku práce přebírá odpovědnost za bezpečnost práce na svém pracovišti nebo pracovním úseku právě vedoucí zaměstnanec, který má povinnost vytvářet příznivé pracovní podmínky a zajišťovat bezpečnost a ochranu zdraví při práci.
    V průběhu školení vedoucích zaměstnanců BOZP od techniků BOZPestakO, se dozvíte, jakým způsobem dostát tomuto požadavku zákoníku práce.

    Školení vedoucích zaměstnanců provádíme v ceně od 1.000,- Kč /osobu.

  • Školení BOZP – řidičů referentů pro zaměstnance

    Školení "řidičů referentů" nebo "řidičů referentských vozidel" se provádí v návaznosti na §103, §349 zákoníku práce a zejména nařízení vlády č. 168/2002 Sb., kterým se stanoví způsob organizace práce a pracovních postupů, které je zaměstnavatel povinen zajistit při provozování dopravy dopravními prostředky.

    Zaměstnavatel má povinnosti provést školení, vyhotovit interní dokument s popisem závazných podmínek užívání soukromého nebo firemního vozidla. Řidiči musí absolvovat školení pravidelně v nastavené periodě.

    Školení řidičů provádíme v ceně od 150,- Kč / osobu.

  • BOZP – Provedení roční prověrky pracoviště

    Roční prověrky BOZP provádíme společně s Vámi. Prověření stavu BOZP Vám ukládá §108 Zákoníku práce: "Zaměstnavatel je povinen organizovat nejméně jednou v roce prověrky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na všech pracovištích a zařízeních zaměstnavatele v dohodě s odborovou organizací a se souhlasem zástupce zaměstnanců pro oblast bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a zjištěné nedostatky odstraňovat."

    Významnou povinností zaměstnavatele je organizovat nejméně jednou v roce prověrky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na všech pracovištích a zařízeních zaměstnavatele, pravidelně kontrolovat úroveň bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, zejména stav výrobních a pracovních prostředků a vybavení pracovišť a úroveň rizikových faktorů pracovních podmínek a zjištěné nedostatky odstraňovat.

    Roční prověrkou se tedy rozumí jak fyzická návštěva pracoviště a jeho kontrola a zároveň kontrola "papírů". O výsledku této prověrky je proveden zápis, který od nás ve fyzické podobě obdržíte a měli byste na jeho základě odstranit zjištěné nedostatky. 

    Cena roční prověrky se pohybuje v rozpětí 2.500,- Kč až 3.750,- Kč.

  • Audit stavu zajištění BOZP

    Během auditu máte jedinečnou možnost seznámit se s našimi pracovními postupy, navázat vztah s naším technikem a lépe poznat jeho odborné znalosti. Na základě těchto zkušeností se můžete rozhodnout nově spolupracovat s naší společností. Veškeré získané informace jsou zapracovány do záznamu z auditu, kterou můžete nadále použít pro argumentaci pro odstranění zjištěných nedostatků např. s úřady.

    Cena této služby se odvíjí od velikosti podniku a charakteru prováděné činnosti. V případě navázání spolupráce je cena auditu v celé výši odečtena z další prováděné služby.

    Cena auditu BOZP se pohybuje v rozpětí 3.500,- Kč až 7.000,- Kč.



  • Požární ochrana

  • Dokumentaci požární ochrany tvoří:

      dokumentace o začlenění do kategorie činností se zvýšeným požárním nebezpečím nebo s vysokým požárním nebezpečím

      posouzení požárního nebezpečí

      stanovení organizace zabezpečení požární ochrany

      požární řád

      požární poplachové směrnice

      požární evakuační plán

      dokumentace zdolávání požárů

      řád ohlašovny požárů

      tematický plán a časový rozvrh školení zaměstnanců a odborné přípravy preventivních požárních hlídek a preventistů požární ochrany

      dokumentace o provedeném školení zaměstnanců a odborné přípravě preventivních požárních hlídek a preventistů požární ochrany

      požární kniha

      dokumentace o činnosti a akceschopnosti jednotky požární ochrany, popřípadě preventivní požární hlídky


  • Školení PO - pro zaměstnance

    Školení zaměstnanců o požární ochraně je prováděno na základě zákoníku práce popřípadě zákona o požární ochraně. Je nezbytné rozlišit prováděné činnosti a dle tohoto školení provádět. V rozlišném rozsahu jsou školení řadoví zaměstnanci, vedoucí zaměstnanci, osoby pracující v jiném než pracovním poměru aj.

    Školení zaměstnanců se provádí při nástupu do zaměstnání a při každé změně pracoviště nebo pracovního zařazení zaměstnance. Školení se opakuje nejméně jednou za 2 roky. Pro osoby, které vykonávají činnosti provozované se zvýšeným nebo vysokým požárním nebezpečím na pracovištích právnických osob nebo podnikajících fyzických osob a nejsou k nim v pracovním poměru nebo obdobném pracovním vztahu, se školení o požární ochraně zabezpečuje v rozsahu školení zaměstnanců.

    Během školení získá zaměstnanec informace, jak si počínat při pracovních činnostech nejméně rizikově a jakým způsobem se zachovat při vzniku krizové situace.

    Školení provádíme za 220,- Kč /osobu s platností na 2 roky.

  • Školení PO – pro vedoucí pracovníky

    Školení vedoucích zaměstnanců o požární ochraně se provádí při nástupu do funkce. Školení se opakuje nejméně jednou za 3 roky.

    Během školení získá vedoucí zaměstnanec informace, jakým způsobem řídit pracovní výkon svých podřízených za dodržení požárních předpisů. Je kladen důraz na minimalizaci rizika vzniku krizové situace. Nedílnou součástí jsou postupy řešení krizové situace z pozice vedoucího pracovníka.

    Vedoucí zaměstnanci mohou školit o požární ochraně své podřízené.

    Školení provádíme za 1.000,- Kč /osobu s platností na 3 roky.

  • Školení PO - preventista požární ochrany

    Ustanovení preventisty požární ochrany je nezbytné při provádění činností se zvýšeným požárním nebezpečím. Preventista smí na základě absolvované odborné přípravy provádět preventivní požární prohlídku, avšak nejdéle 12 měsíců od preventivní požární prohlídky provedenou odborně způsobilou osobou. Typickým příkladem je, že preventista provádí preventivní požární prohlídku nejméně 6 měsíců po prohlídce od odborně způsobilé osoby, aby byla dodržena zákonná periodicita preventivních požárních prohlídek u činností se zvýšeným požárním nebezpečím.

    Preventista požární ochrany může mimo provádění preventivních požárních prohlídek také školit zaměstnance o požární ochraně dle zákonných podmínek. Preventista může být zaměstnavatelem pověřen k vedení "Požární knihy". 

    Odbornou přípravu preventisty provádíme nejméně jednou ročně za cenu od 1.000,- Kč / osobu.

  • Školení PO – preventivní požární hlídky

    Odborná příprava preventivní požární hlídky probíhá zejména ve výrobních prostorách s třemi a více zaměstnanci, kde je provozována činnosti se zvýšeným nebo s vysokým požárním nebezpečím. Odborná příprava preventivní požární hlídky probíhá před zahájením činnosti nebo 1x ročně. Preventivní požární hlídka má důležité úkoly na úseku prevence a zejména při řešení evakuace, požáru a jiných mimořádných událostech.

    Preventivní požární hlídka je zpravidla tvořena třemi členy a její teoretickou i praktickou přípravu (odbornou přípravu) provádíme již od 2.000,- Kč / skupinu

  • Provedení preventivní prohlídky PO

    Pravidelné kontroly dodržování předpisů o požární ochraně se zabezpečují formou preventivních požárních prohlídek a prověřováním dokladů o plnění povinností stanovených předpisy o požární ochraně – preventivní požární prohlídky.

    Předmětem preventivních požárních prohlídek je vždy zjišťování stavu zabezpečení požární ochrany u právnických osob a podnikajících fyzických osob, způsobu dodržování podmínek požární bezpečnosti a prověřování dokladů o plnění povinností stanovených předpisy o požární ochraně.

    Preventivní požární prohlídky se provádějí ve všech objektech a zařízeních, kde právnické osoby a podnikající fyzické osoby provozují činnosti.

    V objektech a zařízeních, kde právnické osoby nebo podnikající fyzické osoby provozují činnosti bez zvýšeného požárního nebezpečí, se preventivní požární prohlídky provádějí v provozech, ve kterých se na pracovištích pravidelně vyskytují současně nejméně 3 osoby v pracovním poměru nebo obdobném pracovním vztahu k provozovateli nebo veřejnost, popřípadě v dalších objektech nebo zařízeních, pokud tak určí provozovatelé těchto činností.

    Provedení preventivní požární prohlídky se dokládá záznamem do požární knihy, popřípadě jiným prokazatelným způsobem.

    Lhůty preventivních požárních prohlídek.

    Preventivní požární prohlídky se provádějí v následujících lhůtách:

    a) v objektech a zařízeních, kde jsou provozovány činnosti s vysokým požárním nebezpečím, nejméně jednou za 3 měsíce

    b) v objektech a zařízeních, kde jsou provozovány činnosti se zvýšeným požárním nebezpečím nejméně jednou za 6 měsíců

    c) v objektech a zařízeních, kde jsou provozovány činnosti bez zvýšeného požárního nebezpečí nejméně jednou za rok

    Lhůty zde uvedené mohou být zkráceny schváleným posouzením požárního nebezpečí nebo dokumentací požární ochrany zpracovanou na základě stanovení podmínek požární bezpečnosti.

    Cena prohlídky požární ochrany začíná na 1.690,- Kč bez DPH.



  • Koordinátor BOZP

  • KOO BOZP kontrolní činnost

    Koordinátor BOZP určený zadavatelem stavby má zákonem dané povinnosti, při jejichž neplnění je tvrdě sankcionován příslušnými kontrolními úřady.

    Výkon činnosti koordinátora BOZP provádíme od 2760,- Kč / kontrolní den.

    Cena zahrnuje dopravu po Hradci Králové, aktualizaci Plánu BOZP, kontrolní činnost, poradenství.


  • KOO BOZP / Plán BOZP

    Plán BOZP zpracovává koordinátor určeným zadavatelem stavby. Problematiku řeší zákon č. 309/2006 Sb., a nařízení vlády č. 591/2006 Sb.

    Plán BOZP ve fázi přípravy stavby (projektu) vypracujeme od 5.000,- Kč.
    Plán BOZP ve fázi realizace stavby vypracujeme od 7.000,- Kč.

O nás

Pracujeme pro vás

Navštívíme vás a navrhneme řešení pro vaši společnost "na míru".

Náš realizační team se potkal během vysokoškolských studií, kde nás spojila nejprve problematika BOZP, kterou jsme společně studovali a posléze i přátelství.

Věříme, že řešíme problematiku, která je důležitá, smysluplná a pomáhá našim klientům v bezpečném rozvoji jejich aktivit. Aktuálně se každý věnuje problematice BOZP a PO, jen jsme se každý specializovali a rozvíjeli v oblastech, které nám byli nejbližší. A to nás spojuje v jeden fungující celek.


Společně jsme sehraným týmem, který do spolupráce s našimi klienty přináší:

   odbornost a napojení na aktuální legislativu i trendy

   profesionalitu a individuální řešení pro každého

   podporu při kontrolách státní správy

   předcházení a řešení pracovních úrazů a dalších mimořádných událostí

   analýzu a hodnocení rizik včetně návrhů možných či nutných opatření

   tvorbu interní dokumentace s ohledem na typ a druh činnosti, dle velikosti a struktury organizace

   řešení problematiky OOPP

   realizaci auditu firemní dokumentace v oblasti BOZP a PO

   návrh a hledání řešení na základě Vašich znalostí a zkušeností o potřebách provozu, v souladu s legislativními požadavky

   poradenství a konzultační činnost

   svůj čas, zájem o Vás vaše potřeby

   diskrétnost a mlčenlivost

   možnost zprostředkovat odbornou psychoterapeutickou podporu pro zaměstnance a jejich rodiny s cílem snížit negativní dopady mimořádné situace


Bc. Simona Šandová

Infolinka, Back office



E-mail:
info@bozpestako.cz
Telefon:
+420 733 367 269

Bc. Vladimír Pešťák

OZO BOZP, OZO PO, KOO BOZP
Jednatel
Zástupce pro Královéhradecký a Pardubický kraj

E-mail:
pestak@bozpestako.cz
Telefon:
+420 732 328 197

Bc. Jakub Hostonský

OZO BOZP, OZO PO
Zástupce pro Středočeský a Liberecký kraj


E-mail:
hostonsky@bozpestako.cz
Telefon:
+420 776 331 569

Kontakt

Kontaktujte nás

Máte otázky? Neváhejte nás kontaktovat!

info@bozpestako.cz

+420 733 367 269

Facebook

Načítání
Vaše zpráva byla odeslána. Děkujeme!